tisdag 6 maj 2014

Världens bästa klubb ska ha bevakning därefter..


Vad ligger över på mitt hjärta idag? Känner mig glad över att vi (Gideonsberg) har fått igång hemsidan igen. Den vaknade till liv för ett tag sen för att sen falla i dvala men nu verkar den vara igång igen och jag hoppas verkligen den fortsätter att leva för en levande förening behöver en levande hemsida i dagens internetverklighet för att hålla intresset uppe, för man skapar det intresse som man vill, se bara på den här bloggen. För mig är Gideonsberg världens bästa lag och då är det roligt att det finns information från flera håll att tillgå. Läste igår att Caroline Seger skulle gå till PSG och jag funderade lite på det här inlägget och tänkte "Vem bryr sig om Caroline Seger?", för vi har Malin Sundström i backlinjen. Ja, det är inte alls på samma nivå men jag bryr mig inte det minsta för det finns bara ett lag och det är ljusblått
Det är roligt att se vad en levande hemsida gör för plötsligt så slår man BK30 i något även om det är sidvisningar och det är verkligen så att man skapar det intresse man vill ha...
Säger bara en sak: Keep up the good work och låt oss komplettera varandra. En eloge till dig som har tagit tag i detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar