lördag 24 maj 2014

Tack BK30 för lånet...


Det blev en lång dag igår och idag ligger jag så här på morgonen och funderar lite på ditt och datt men orkar inte dra igång något större bloggprojekt även om jag har skrivit något för morgondagen. Mina tankar går till Evelina Davidsson och det jag fick se av henne igår och det känns som om det kommer att bli bra. Det var första matchen med de ljusblå efter att ha tränat med dem en vecka så det måste ha varit lite ovant för henne för lag spelar lite olika, men de skotten hon fick iväg både om man tänker på kraft och riktning visar att det kommer att komma mål signerade Evelina. Tänkte egentligen bara säga tack BK30 och man säger ju tack när man för låna något och tackar igen när man lämnar igen och jag är glad att vi inte behöver lämna igen henne på länge. Tänk att få lämna igen en riktig striker till nästa BK-säsong som tar en plats i startelvan. Ja, det får vi hoppas att vi får göra, men vi ska njuta och hon ska få spela och utvecklas fram till dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar