torsdag 1 maj 2014

Norra Svealand 2 tipset..


Jag lyckades med konststycket förra veckan att få alla rätt genom mina suspicions och tänkte efteråt att nu vågar jag inte köra igen men visst vågar jag och nu har jag en veckas matcher att gå efter. Den visade vissa tendenser men visst är det svårt att förutsäga så jag vet inte om det blir alla denna veckan. Jag vet att någon försökte haka på tipset men man måste ha ett Google-konto för att kommentera, jag ni vet hur det är att de stora bolagen vill ha in en under sina vingar, men du får gärna haka på i kommentatorsfältet, om du har ett sådant...

1, Gideonsberg- Irsta 1 Ja, det här är ingen dissning av Irsta utan jag skulle kunna sätta andra tecken också och det kommer jag att utveckla i morgondagens inför matchen blogg....

2, Arboga - Vattholma 2 Arboga kände sig inte redo inför matchen mot Östervåla medans Vattholma hade var bra med i matchen mot de ljusblå, men kunde inte få in bollen. Kommer de att få in den imorgon och kommer det räcka till seger i så fall?

3, Gagnef - Östervåla 1. Höll på att sätta ett X men jag väljer att tro på hemmaseger för de storväxta Gagnef-spelarna som är bra på fasta situationer. De kan nog bättre få stopp på Östervåla...

4, Enköping - Ornäs 2. Ornäs verkar bättre på att få in bollen är Irsta då de gjorde två mål på Frövi på långskott, men samtidigt så har Enköping en bra målvakt, men kan Enköping få in flera mål än ett, hm...

5, Frövi - VIK 2 Klar tvåa som inte behöver att diskuteras..

Det känns som det är dax att du utmanat mig för den här tipset kan du nog klå...

Bilden är för att du inte ska glömma den internationella matmarknaden på Stora Torget som håller på t.om lördag och föreställer en krakauer, en tysk korv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar