fredag 16 maj 2014

GIF-player of the week: Darja Andersson..


Juryn hade ett litet begränsat urval då denna valde Justin Timberlake istället för bortamatch i Ornäs men har ändå sett en match då Gideonsberg F17 spelade oavgjort 1-1 mot BK30. Juryn är helt enade och det brukar den vara då den bara består av mig och denna utser Darja Andersson till "GIF-player of the week". Motiveringen kanske du undrar över? Låt mig få citera mig själv: "Må då säga att Darja var en av dagens stora favoriter och det har hon alltid varit sen jag såg henne första gången förra året när jag började titta på division tre fotboll förra året och den känsla vill inte försvinna för hon är bara bra" och "Fick fortsatt beundra Darja och kunde konstatera att hon är kraftfull, kan få upp fart och har fin teknik". Jag tror nog ingen har något att invända mot denna utmärkelse som enligt min mening är den finaste man kan få, så ett stort grattis Darja...
Lite skamligt är det att det här är den bästa bilden jag kan få fram. Försökte googla men utan resultat så det fick bli den här och för er som inte vet det så är det hon som hon har nummer fjorton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar