onsdag 14 maj 2014

Norra Svealand 2 tipset...


Ja, vi kör tipset en dag tidigare denna vecka av en anledning som du kommer att förstå så småning om. Det gick inte så bra för mig förra veckan men jag hade i alla fall fler rätt än vad du hade. Tror du att jag ger upp? I don´t think so, utan jag tar nya tag. Ja, hur gick det förra veckan. Gideonsberg förlorade en match som de kunnat vunnit, VIK vann sin som planerat men inte med stora marginaler men det räckte för mig, Östervåla gjorde mig inte besviken, Arboga har återuppstått och det med besked och fick oavgjort mot Gagnef och slutligen Irsta som underträffade mina förväntningar rejält samtidigt som Vattholma gick från ett snitt på noll gjorda mål varje match till ett snitt på två då de stänkte in sex mål mot våra ortskollegor.
Ja, så här tror jag om denna veckan och jag är faktiskt nyfiken vad du tror, så har du ett googlekonto så skriv i kommentatorsfältet annars går det bra på Facebooksidan eller om du läser detta vi Twitter så kan du bara tweeta din rad:

1, Gideonsberg - VIK 2 Ja, här tippar jag emot de ljusblå men det ska bli kul att se dem kämpa emot men VIK blir dem nog övermäktiga...

2, Frövi - Gagnef 2 Där får det också bli en tvåa..

3, Arboga - Irsta 1 Ja, efter Irstas insats senast så får de inte mitt tips...

4, Vattholma - Ornäs 1 Berodde Vattholmas seger på Irsta eller har de hittat någon form av vinnande? I really don´t know men varför inte tro på dem då jag inte gjorde det förra veckan. Den är är en riktig luring...

5, Enköping - Östervåla X  Jag tror på Östervåla men bara 0-1 förlust mot VIK för Enköping visar att de finns någonting där så jag slänger in en oavgjord

Ja, den här raden ger mig i alla fall tre rätt vilket är mer än förra veckan så det kommer att bli ett fall framåt i tippandet, eller vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar