torsdag 22 maj 2014

Norra Svealand 2 tipset....


Hade inte riktigt koll på att Arboga och Frövi skulle tjuvstarta omgången redan igår kväll då A-team vann med 4-1, så denna omgång kommer av "Norra Svealand 2 tipset" kommer bara att bestå av fyra matcher vilket kommer att göra det lite enklare, något som vi kan behöva som inte fick ett rätt i förra omgången. Things can only be better eller så blir det lika illa men noll rätt borde gå att överträffa. Vi kör igång mitt tips och jag är verkligen nyfiken på ditt. Förra helgen så var vi fyra deltagare och hoppas på lika många eller fler denna vecka. Du kan kommentera i kommentatorsfältet om du vill, eller om du följer mig på Twitter så kan du använda detta medium. Ja, möjligheterna är oändliga då du kan lämna den på Facebooksidan eller om du har min mailadress eller mobilnummer så går det bra att SMS:a eller maila. Men nu kör vi igång:

1, Östervåla - Gideonsberg X Utvecklar detta mera i morgondagens inför matchen blogg

2, Ornäs - Irsta 1 Ja, Arboga underpresterade senast mot Irsta men det tror jag inte Ornäs kommer att göra. Det är bara att inse att Irsta har problem, men de får gärna överbevisa mig om något annat. Skulle inte vilja något hellre än att ha fel...

3, Gagnef - Enköping 1 Gagnef underpresterade mot Frövi senast och Enköping kommer nog att vara med i matchen, men att Gagnef har hemmaplan känns en fördel för hemmalaget (hade först ett kryss i denna match men ändrade mig i sista stund). Det här känns som om det kan bli noll rätt igen på det här tipset om det inte vore för:

4, VIK - Vattholma 1 Den känns kassaskåpssäker för VIK kommer inte att göra om samma misstag som mot Gideonsberg även om jag är tacksam att de gjorde just det misstaget då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar