måndag 11 maj 2015

Veckans tipskung: Moi...


Diskuterade tipset borta i Karlstad och då tänkte jag att vi var två som hade ett rätt men nu såg jag att det bara var jag när jag kollade lite närmare. Bli kung med bara ett rätt. Ja, det är svårt att räkna ut och sen så kommer önsketippandet till där man önskar ett visst tips. Ja, det är bara att ge sig upp i sadeln igen för things can only be better...

PS. Har FF idag och i min footballmaniavärld som slutar nu på onsdag så betyder det inte föräldrafritt utan fotbollsfritt vilket är skönt. Men i morgon är det derby mellan VIK och BK30 och jag såg att det skulle bli rejält med regn i morgon kväll så det är bara att packa ner regnkläderna, för Apalby IP i regn är som Önsta IP i regn.. DS.

PPS. Vi fick vårt sommarschema på jobbet idag och jag deppade en bra stund då jag insåg att min avdelningschef hade stoppat in en extra helg så jag missar Avesta/Skogsbo borta. Hade tänkt att försöka manövrera mig bort från att få någon extra-tur på en matchdag, men nu blir det så. Ja, det är bara att bita i det sura äpplet... DS.

Det fick bli den där bilden istället för en bild på mig. Hm, måste nog köpa lite rostbröd och göra mig lite DIF-mackor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar