torsdag 7 maj 2015

Tips-kollen...


Det har inte rullat in så många tips, men det kommer men vana trogen så redovisar jag de jag fått in så att du ska tänka att: Hm, så där skulle inte jag tippa och lämna i din rad. Ja, själv så brukar jag spara att lämna in min deklaration till sista dagen men det skulle se ut om Skatteverket sparade till sista dagen med att skicka ut den. Så här ser de inlämnade raderna ut:

                                              Jag       Mr S

1, Gagnef - Töcksfors            X          1

2, Ornäs - Torsby                   1          X

3, Eda - Lillån                        2          X

4, Avesta/Skogsbo - Kumla   1         X

5, Råtorp - Gideonsberg         2         2

Härligt att det är fler som tror på Gagnefs kapacitet..

Blev sugen på att ha en lite "Fotboll-mania" och se fem matcher live på sex dagar och vi får se om jag orkar med detta. En är ljusblå, två har anknytning och två har det inte. Ja, kommer jag iväg på alla dessa så får ni läsa om dem här...

Foto: Lilian Grankull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar