tisdag 12 maj 2015

Västra Svealand två tipset...


Satt och skrev om derbyt mellan BK30 och VIK igår till halv tolv så det känns lite segt, men ett tips ska jag kunna dra ihop i alla fall. Som ni såg förra veckan där en person hade ett rätt av tre deltagande så är det inte det enklaste, men ska man bara ge upp när det inte är enkelt? Ja, då går man inte upp i division ett så att säga. Nej, det är bara att fortsätta..
Vill du vara med så kan du lämna in ditt tips hos ditt närmaste ombud som är Gideonsbergsbloggens Facebooksida, SMS om du har mitt nummer, Twitter eller i kommentatorsfältet..
Så här ser mitt tips ut:

1, Torsby-Gagnef 1 Tror att Gagnef är starkare hemma..

2, Lillån-Avesta/Skogsbo X Slänger in ett kryss då jag tror att Lillån kommit igång men att Avesta är att räkna med och något kryss kan man väl ha på en kupong...

3, Gideonsberg - Töcksfors 1 Svår match men jag sätter en etta...

4, IFK Kumla - Ornäs 2 Kumla åker på sin första förlust...

5, Råtorp-Eda 2 Tror på bortavinst..

PS: Bra att veta att Minuten på Rocklunda är borttagen och jag tog ut pengar där i helgen men igår så var det bara ett stort hål. Närmaste bankomat finns nu på Skallberget eller vid ICA Grytan.. DS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar