måndag 4 maj 2015

Veckans GIF-lirare Kajsa Hall Wistling...


Twitterkontot Giddeguzzarna och jag tänkte väldigt lika efter lördagens match. De gav titeln matchens lirare till Lovisa Byman och en annan spelare som jag återkommer till senare i veckan. Jag var helt inne på i början av matchen att ge Lovisa titeln "Veckans GIF-lirare" för hon stångades bra med Gagnefs försvar, men när matchen fortsatte som den gjorde så försvann den tanken hos mig. Kajsa Hall Wistling byttes in senare än i matchen än i förra matchen men hon får ändå titeln "Veckans GIF-lirare" för passningen som skar igenom som en varm kniv i smör in i plan efter att hon från stillastående rundat sin försvarare + att hon fick den längs marken så att Elvira Gustafsson fick bästa möjlighet för sitt skott. Ja, man behöver inte spela länge för att bli "Veckans GIF-lirare. Gav F17-spelarna chansen att knipa den titeln men så blev det inte denna vecka. De ska ha den chansen och det var därför jag sparade tills idag men att publicera detta..
Tänk vad den passningen öppnade upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar