tisdag 19 maj 2015

Västra Svealand två tipset...


Trodde först det var torsdag idag så att jag skulle skriva ett hedersomnämnande men det är ju bara onsdag och dax för veckans tipsrad. Det är förresten skönt att vara Djurgårdare och att både somna och vakna som serieledare. Ja, det gäller att passa på att njuta medans det varar för det var länge sen.
Veckans tips är alltid en utmaning och jag lyckades att skrapa ihop tre rätt förra veckan, men nu är det en ny omgång så det är bara att ta nya tag för man kan inte leva på gamla meriter..
Vill du vara med och det vill du förstås så kan du lämna in din rad på Gideonsbergsbloggens Facebooksida, i kommentatorsfältet. via Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer.
Så här ser mitt ut:

1, Töcksfors-Torsby 1 Hade tänkt att slänga in en tvåa men så ser jag att Torsby har varit öppnare bakåt.

2, Avesta/Skogsbo - Råtorp 1 Hemmafördel och Råtorp har problem med målskyttet då hälften av deras mål denna säsong är gjorda mot ett ljusblått lag..

3, Ornäs - Lillån 1 Ornäs har kommit igång...

4, Gagnef - Kumla 2 Det tar emot att tippa emot Gagnef...

5, Eda - Gideonsberg 2 Nu kommer det...

6, F17 Sandviken - Gideonsberg 2

Kom för två minuter sen på idee´n att slänga in F17 i tipset. Behöver du tabellen så får du den här:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432

Nu blev det lite svårare va?

Ikväll är det dax för BK30 att möta Korsnäs hemma i Svenska cupen 19.30...

Naturligtvis så är det Jasmine som får vara med på bild. Tycker det är kul när hon får hoppa in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar