måndag 18 maj 2015

Veckans GIF-lirare: Rebecka Nevala


Har gjort Facebook-event att de två hemmamatcherna som varit och på den första så kom det inte så många av de jag bjud in men nu i lördags så var det någon fler, inga skaror precis. En av dem har varit tränare för Dingtuna damlag och han satt med mig under den andra halvleken. Naturligtvis så lyssnade jag på vad han sa och utifrån detta så tänker jag låta honom få bestämma vem som blir GIF-lirare denna vecka och sen vem som får ett hedersomnämnande senare. Tycker ni att jag gör det lätt för mig? Det är bara lite kul att väva in lite andra röster för min får ni höra ändå..
Den som blir matchens lirare och det invänder jag inte mot är våran målvakt Rebecka Nevala som fick lovord av min kompis och det återkom han flera gånger till och det gällde placering i straffområde, teknik. Någon som hörde oss prata berättade för honom att hon är lika bra som utespelare. Det enda han sa som brist var som han sa var att hon är lite för kort och det sa han är ju inger man kan göra något åt. Tycker det är roligt att höra bra saker om de ljusblå spelarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar