torsdag 28 maj 2015

Veckans hedersomnämnande...


Brukar alltid ha en veckans hedersomnämnande då det alltid finns ljusblå spelare jag vill lyfta fram men eftersom jag inte såg någon ljusblå match i helgen så backar vi tillbaka till BK30:s match i Svenska cupen och utser en som har spelat i Gideonsberg. Det känns lite konstigt att göra detta då denna kategori liksom är paxad för spelare i ett ljusblå lag men jag öppnade ju upp för det här genom att utse "Veckans före detta GIF-lirare" tidigare i veckan. Den som jag vill lyfta fram är Jennifer Forsman som är så stark, kan inte riktigt jämföra om det är som i fornstora dagar men det var väl som det räckte för att trycka till och göra mål mot Korsnäs på ett kraftfullt sätt som bara hon kan göra..
Det är bara att blunda och minnas. Det är inte så många som kan göra detta då det bara var tjugofem personer som var och såg den matchen men jag är en av del lyckliga..

Så här ser de inlämnade raderna ut och kom ihåg att lämna in din rad:

                                           Jag     Mr S

Lillån - Gagnef                    1        1

Gideonsberg - Torsby         1        1

IFK Kumla - Töcksfors        2        X

Råtorp - Ornäs                    2        X

F17 Gefle - Gideonsberg    2         1

Behöver du länken till F17-tabellen så har du den här:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar