tisdag 26 maj 2015

Västra Svealand två tipset med F17..


Jag och Stefan Andersson hade två rätt förra helgen och de övriga hade ett var men hur svårt ska det vara? Det är bara att ta nya tag och visst känner du som läser det här att du kan göra det bättre för du visste väl hur det skulle gå? Det är som att sitta och titta på Jeopardy och veta svaren men nu har du chans att vara med men det är jag som ställer frågorna och du som lämnar svaret på hur det kommer att gå i helgens omgång av division två västra Svealand-tipset och naturligtvis så tar vi med en ljusblå F17-match för att höja svårighetsgraden lite för inte ska det väl vara för enkelt? Det här är som ett fotbollens PISA-test och har du bara pluggat din läxa så...
Du kan lämna in ditt tips på Gideonsbergbloggens Facebooksida, via SMS om du har mitt nummer, via Twitter om du följer mig där eller i kommentators fältet
Så här ser mitt ut:

Lillån - Gagnef 1 Ja, vi sa ju efter matchen mot de ljusblå att de skulle börja plocka poäng men vem kunde tro att de skulle ligga före sina banemän efter fem omgångar. Är nog starka hemma..

Gideonsberg - Torsby 1 Hade tänkt för att tippa två för att se om detta kunde få allt att vända men jag tror helt klart att det vänder på lördag och de ljusblå inkasserar tre poäng..

IFK Kumla - Töcksfors 2 Ja, värmlänningarna tuffar nog på...

Råtorp - Ornäs 2 Ornäs tar revansch efter helgens förlust...

F17 Gefle - Gideonsberg 2

Tur att jag tog med F17 matchen då det annars hade blivit lite tunt då bara åtta av division två lagen spelar och Avesta/Skogsbo och Eda inte gör det...

På travet så heter V75 och här heter det med F17...

Skickar med F17-tabellen:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar