söndag 10 maj 2015

Veckans GIF-lirare: Elvira Gustafsson...


Ibland är det inte lätt att utse "veckans GIF-lirare" som i gårdagens match som hade en resultatmässing trög karaktär och jag tyckte att det kämpades på bra, Det är svårare att lysa i en trög match men hade jag funderat så hade jag naturligtvis kommit fram till något, men strax efter matchen så träffade jag någon som berättade vem han tyckte var bäst på plan och jag kan inte än annat än att hålla med. Då jag inte förankrat detta så väljer jag att låta honom vara anonym och den han tyckte var bästa på plan och jag håller förstås med Elvira Gustafsson som tog ett stort ansvar både framåt och bakåt. Jobbade på hårt och skapade lägen för sig själv och andra. Gillade verkligen den effektivitet som kom när hon tar tag i bollen och går fram själv och det skapar en press framåt. Ja, det ska hon inte göra varje gång hon får bollen, men hon kan verkligen det...
Den som var näst bäst på plan enligt min anonyme prisjury kommer du att få läsa om senare i veckan då hon kommer att få ett hedersomnämnande...
Lovar dig mycket fotboll denna vecka då jag inte är klar med mitt footballmania, men sen går det tillbaka till det vanliga och det känns skönt för det var en kul ide´...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar