onsdag 13 maj 2015

Veckans hedersomnämnande: Lovisa Byman...


Skönt att mitt footballmania är över och att jag kan koncentrera mig på ljusblå fotboll och på att se typ två matcher i veckan.
Ser fram mot att utse spelaren som får veckans hedersomnämnande och idag så är det min anonyme jury som även utsåg ""Veckans GIF-lirare" som utser denne då han tyckte att denna spelare var nästa bäst på plan. Den vi talar om är förstås Lovisa Byman som har på gång att bli veckans GIF-lirare förra veckan men då Kajsa Hall Wistling levererade en smörpass som gjorde att hon fick den utmärkelsen. Ja, hon fick ju även Twitterkontot Giddeguzzarnas utmärkelse förra veckan. Varför vill jag och den anonyma juryn lyfta fram henne? Hon är så stark där framme och egentligen så behöver man inte säga så mycket mera för alla som var och såg dessa matcher nickar instämmande...



Måste verkligen rekommendera ett besök på Lundby IP där man bara måste ät Cevapici när Bosnisk SK spelar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar