onsdag 6 maj 2015

Veckans hedersomnämnande: Matilda Åhle´n...


Var inne här om dagen på att Twitterkontot Giddeguzzarna och undertecknad tänkte ganska lika efter lördagens match, dels att de hade Lovisa Byman som den ena av matchens lirare vilket jag också övervägde och den andra de hade som matchens lirare var Matilda Åhle´n. Jag var också helt klar på att lyfta fram Matilda men efter som jag inte kör två matchens lirare så får hon ett hedersomnämnande eller om man skulle var lite tydligare ett "Kul att se att du är tillbaka och att du verkar vara i så god form",för det var de tankarna som flög i genom min hjärna där jag satt på fundamentet till en belysningsstolpe på Siljansvallen...
Ja, hon fick spela yttermittfält och flög fram på högerkanten och det är inte så mycket skillnad för hon brukat ta sig fram där som ytterback också. Jo, visst var det skillnad för en yttermittfältare går längre fram, har inte samma ansvar för försvaret och en back kan går inte fram så ofta, men ni förstår vad jag menar..



PS. Missa inte den internationella matmarknaden som är på Stora Torget t.om lördag. DS

PPS. Glöm inte att lämna in tipset DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar