tisdag 1 april 2014

April, april....


Jag kontaktade för några veckor som av en vän till mig och som tillika är sportchef för Örebro SK Söder och som undrade om jag ville vara delaktig i deras aprilskämt och skapa trovärdighet och utan en sekunds betänketid så svarade jag ja, för det är roligare att svara ja än svara nej (det kan vara en bra ska att veta om mig) och jag svalde betet när ide´n presenterades och gick all in och resultatet såg ni igår, allt för att skämtet skulle bli så trovärdigt som möjligt. Det var tänkt att öka trovärdigheten att lägga ut det samtidigt och länka för två källor är trovärdigare än en. Så inget av det du läste i går var sant, I hope you don´t mind. Det ökade trafiken en hel del och ett tag så var Örebro SK Söders hemsida den femte mest lästa sidan på på laget.se och vid niotiden igår kväll så hade den 295 visningar och det är ungefär lika mycket som min blogg.

 Fick mota en hel del gratulationer på Facebook då jag delade deras nyhet för det blev trovärdigare än att dela min och börja en gratulera så hänger gärna fler på. Men nu ska vi åter till verkligheten...
Vad jag skulle ha sagt om jag fått erbjudandet? Ja, vem vet jag kanske hade sagt ja....
Men tänk att lägga ner den här bloggen...nej buisness as usal....
Ganska snygg bild va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar