måndag 7 april 2014

Nej, VLT, Gideonsberg har inte slagit sig samman med BK30...


Jag har flera gånger under årens lopp (så många är det inte men säsongen 2014 blir min fjärde säsong) hunnit få ett horn till sidan till VLT för att de inte alltid har koll utan skriver utan att riktigt tänka innan. Tänker inte dra upp det gamla för det får var slutältat och jag kände att hornet i sidan var borta, men idag så hände det något nytt. VLT skriver om BK30:s match mot Ope som de enligt deras egen web-rapportering blev en 7-1 vinst för gurklaget för att Gideonsberg kört slut på Ope i en tidigare match. VLT skriver att det varit en turbulent start på försäsongen och citat "inte nog med att laget fick en ny tränare och slogs samman med Gideonsberg". Men hallå, hur är det med den egna reserchen? Det är väl bara att läsa sin egen artikel från mitten av januari där de själva skriver att det är ett samarbete? För er som vill friska upp minnet så är det här länken till till mitt referat av den artikeln:

http://gideonsbergsbloggen.blogspot.se/2014/01/bk-brigaden.html

Samarbete och sammangående är väl inte samma sak, eller är det så att det är det VLT?

Min indignation över detta balanserades upp av att läsa att Emelie Airaksinen dominerade när hon byttes in i andra halvlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar