onsdag 2 april 2014

Ytterligare en spelare som jag har börjat att upptäcka...


Ja, Ellenor Nogelius byttes in i andra halvlek mot Viljan och jag trodde i min enfald att det var Izabell Rydell som inte hade fått upp farten, men det var det inte utan var tvungen att rätta mitt referat efter att ha blivit upplyst av en läsare. Även om hon av mig nyss beskrevs som "en Izabell Rydell som inte har fått upp farten" så är det mer än nog för att vara med och utmana och skapa offensiva lägen. Det såg mycket bra ut och det skapades en en hel del när hon for fram. Fick också höra från Avesta att hon hade en boll i stolpen. Ja, henne vill jag se mer av...
Skrev det här första i lördags men sen så har den blivit liggande för det har varit mycket annat att skriva om. Fick ju se henne som vänsterback i länslagsmatchen och det var roligt att se henne i den positionen också. Det var intressant att studera dem alla lite mera ingående under den matchen de ljusblå spelarna men Ellenor hade jag på min kant hela andra halvlek och då ser man väldigt bra och väldigt mycket så det känns som om jag fick koll på henne som back...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar