torsdag 17 april 2014

Hazhan Hama till BK30...


När BK30 lade upp sina nyförvärv för säsongen (de har inte lagt upp alla) så skrev jag om alla med ljusblå bakgrund som Linnea Hedström, Priscila Burgos och Maria Fjellman, men sen så översköljdes jag av ljusblåare nyheter så jag fick aldrig tid att att skriva om Hazhan Hama och det där har gnagt lite i mig för har man spelat i ljusblått, så har man spelat i ljusblått. Såg att jag hade en lucka nu till veckan, hade först tänkt igår men så fick det bli idag. Den här tanken försvann definitivt inte av att se henne spela i BK30 utveckling i måndags och ni kan verkligen se det här som en hyllningsblogg för hon var så bra, ja hon var helt klart bäst i det laget som BK mönstrade då. Jag skrev om det då och det är lika sant idag. Kanske avbytare nu när serien drar igång men tror mig, it won´t be for long för hon kommer att vara en del av det BK30 som kommer att resa sig ur hybrisens ruiner och som kommer att fortsätta vara stans bästa lag bra länge. Det är skönt att kunna säga det här och ingen kommer att kunna säga till mig om några år att det inte blev så för så kommer det att bli, sanna mina ord...

1 kommentar:

  1. Hej
    Skulle du kunna ta bort detta inlägg om mig samt bilden. Vore jätte snällt, tack på förhand!

    SvaraRadera