söndag 30 augusti 2015

Veckans tipskungar: Kjell Leander och moi...


Har skaffat mig Eurosportplayer och på väg hem från Stockholm så såg jag en halvlek av Dortmunds match mot Hierta Berlin i mobilen och nu precis så har jag sett andra halvlek av Werder Bremens match mot Borussia Mönchengladbach. Ska det var herrfotboll så ska det vara tysk men nog om detta för det här är en Gideonsbergsblogg som ska berätta om vem eller vilka som blev veckans tipskung/ar.
Denna omgång så blev det delad tron då jag fick in Ornäs, den ljusblå och Avesta/Skogsbos seger och Kjell Leander fick in den ljusblå, IFK Kumlas kryss mot Gagnef och QBIK:S F17-seger.
Vi tar väl en bild till från min Stockholmsweekend där jag var och såg Nationalmuseumets utställning på Konstakademin med de 100 bästa tavlorna de har i sin samling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar