tisdag 11 augusti 2015

Västra Svealand två tipset med F17...


Vilken första omgång vi hade nu efter sommaruppehållet, två skrällar och en ny deltagare som jag hoppas fått blodad tand. Hade jag inte haft så mycket på jobbet så hade jag sagt att jag inte kunnat vänta tills nästa omgång men nu känns det 50% plikt och 50% utmaning att sätta sig upp på hästen igen. Jag hoppas att du bara känner utmaning och att det är kul. Tycker det här tipset är lite kul, att få tippa en serie som man följer men som inga tippare i världen bryr sig om men för oss är den serien viktigare än någon annan serie för det finns ett lag i vårat hjärta. Det verkligen på kul och inte på allvar och det var lite roligt i lördags när Ornäs-tipset slog in för det var verkligen en chansning men vad vet man egentligen..
Ja, nu ska jag sluta yra och lämna in mitt tips:

1, Töcksfors - Gagnef 1 Ja, inte blir det något nytt poäng för Gagnef denna omgång och Töcksfors kommer att behålla sin serieledning..

2, Torsby - Ornäs 2 Ornäs var starka mot Töcksfors och det här är en sexpoängsmatch då Torsby hakat på och smyger bakom i toppstriden...

3, Lillån - Eda 1 Vad hände för Lillån mot Råtorp? Nej, jag tror att de reser sig igen...

4, Gideonsberg - Råtorp 1 Say no more...

5, IFK Kumla - Avesta/Skogsbo 2 Satsar på magkänsla och tippar bortaseger. Ja, ni vet ju hur tillförlitlig magkänsla är så det kan gå hur som helst..

6, F17 Gideonsberg - Tyresö 2 Åtta segrat för Tyresö och noll förluster. Misstänker att första förlusten inte kommer i den här matchen...

Skickar med tabellen för F17:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/information/?scr=table&ftid=59432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar