lördag 15 augusti 2015

Veckans GIF-lirare: Darja Andersson..


Det blir ingen F17-fotboll för mig idag då jag nu inleder födelsedagsveckan ( fyller i mitten av veckan ) med att ta med mig ett dussin grabbar och grilla och bada på en bastuflotte, så därför kan jag utse veckans GIF-lirare redan idag och den utnämningen går till Darja Andersson.
Tänkte på henne på väg till matchen och insåg att det var länge sen hon fått den utmärkelsen och jag undrade när det skulle bli hon som skulle få den. Nu vet det inte om det bara är jag som tycker det och det är det känns lite tungt för henne ( jag kan ha fel ), men jag har ju sett många matcher med henne, men hon kämpar på och håller sin plats i startelvan där hennes plats inte är hotad.
Det var så roligt att hon då går och gör två mål, vilken islossning. Att göra ett mål kan kännas stort om man inte har gjort något på ett tag eller över huvud taget också ( om man inte heter Izabell Rydell ), men att få göra två mål i samma match. Härligt!!! Det är en sån kick som man behöver ibland. Jag gillar Darja och det är kul att få ge henne denna utmärkelse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar