tisdag 18 augusti 2015

Västra Sveland två tipset med F17..


Förra veckans tips var lite lurigt med ett ljusblått F17 lag som vann mot det obesegrade Tyresö och Torsbys seger över Ornäs. Sen kan det vara svårt att få in kryssmatcher om man inte medvetet satsar på kryss. Själv så brukar jag slänga in ett nu och då men jag tycker det är större chans att det inte blir kryss än att det blir det.
Nog ordat om detta för nu kör vi igång veckans tips och om du vill vara med vilket du förstås vill så kan du SMS:a om du har mitt nummer, skriva i kommentatorsfältet, skriva på Gideonsbergsbloggens Facebooksida eller Twittra om du följer mig på Twitter.
Så här ser mitt tips ut:

1, Avesta/Skogsbo - Lillån X Ska vi inte slänga in det där krysset där...

2, Töcksfors - Gideonsberg 2 En högst osäker tvåa men visst kan den gå in..

3, Eda - Råtorp 1

4, Gagnef - Torsby 2 Torsby verkar vara på gång och även om de inte hade varit det så hade det blivit en tvåa tyvärr..

5, Ornäs - Kumla 1

6, QBIK - Gideonsberg 1 Gideonsberg får nog inte med sig A-lagsspelare på en bortamatch..

Skickar med F17-tabellen:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/information/?scr=table&ftid=59432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar