söndag 16 augusti 2015

Veckans tipskung: Mr O..


Äntligen slog han till Mr O och tog hem titeln som "Veckans tipskung" genom att precis som alla andra få in den ljusblå segern, men även Avesta/Skogsbo och IFK Kumlas kryssmatch och Töcksfors hemmaseger. Det är bara att gratulera och jag tror nog att han har fått blodad tand..
Då nu denna tippare är anonym och jag låter honom vara det för det är lite spännande så illustrerar jag denna blogg med en bild från mitt eget födelsedagsfirande igår som precis som förra året hölls på en bastuflotte nere i hamnen..

Vi kollar även till gurktoppen:

Division ett södra Svealand                                        Division två västra Svealand

1,  IFK Nyköping 33 poäng                                        1, Töcksfors IF 28 poäng

 2, Alvsjö AIK 30 poäng                                             2, Gideonsberg 26 poäng

 3, BK30 28 poäng                                                      3, Torsby  25 poäng 
                                       
 4, VIK 24 poäng                                                         4, Ornäs 24 poäng

  PS. Bor kvar i min kolonistuga och var till toaletthuset nu på morgonen och insåg då att jag gick och nynnande på "Dinga-dinga-dinga.Lena" och skickade en tacksam tanke till lördagens speaker som vårdar vårt svenska och Västeråsiska kulturarv. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar