onsdag 5 augusti 2015

Veckans hedersomnämnande: Amilia Högbacka..


Jag tänker inte riktigt släppa lördagens träningsmatch och de positiva känslor som den gav mig. Som jag sa härom dagen när jag presenterade veckans GIF-lirare så gjorde avsaknaden av vissa spelare att andra syntes mera och fick ta mera ansvar. Den jag vill lyfta fram idag är Amilia Högbacka och då är det bollvinnaren som jag vill lyfte fram. Jag gillade verkligen det jag såg i lördags och hon kan verkligen när hon ställs inför utmaningar. Ska man kunna vinna en match ( nu vann ju de den inte ) så måste man kunna vinna boll från motståndarna för att kunna återta initiativet och det gjorde hon verkligen..
Vi tar väl favoritbilden och jag är glad att jag kunde rädda alla bilderna när min gamla dator gick sönder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar