onsdag 26 augusti 2015

Västra Svealand två tipset med F17...


Har knappt tänkte en sekund på kommande omgångar då jag har jobbat och suttit i trädgården och läst ett par kvällar men nu är det dags för det är oundvikligt så nu ska vi se hur jag kan tänkas tippa. Ta den bakgrundsinformation som man automatisk lagrar och försöka förutspå framtiden..
Vill du vara med så kan du SMS:a mig om du har mitt nummer ( lite roligt men jag fick ett uppmuntrande SMS från en Töcksforssupporter i helgen som både uttryckte uppskattning för min blogg och för ljusblått. Kul!!! ), skriva i Facebooksidans kommentatorsfält, i bloggens kommentatorsfält eller på Twitter om du följer mig där.

Så här tippar jag ( först nu ska jag kika på matcherna) :

Började att titta på tabellen och jag kände ett ogillande av att se de ljusblå på en fjärdeplats men de kommer att vara på en tredjeplats innan helgen är över. Det hoppas jag verkligen för jag tror på de ljusblå

1, Torsby - Töcksfors 2 Det är den här matchen som jag hoppas att ska föra upp de ljusblå på en tredjeplats...

2, Lillån - Ornäs 2 ...och den här som gör att de inte kommer att vara på en andraplats...

3,  Gideonsberg - Eda 1 ...och förstås den här som ska föra upp dem på tredjeplatsen...

4, Råtorp - Avesta/Skogsbo 2 De spelade så jämt mot Torsby..

5, IFK Kumla - Gagnef 2 Är det inte dags för andra segern nu?

6 F17 Gideonsberg - OBIK 1 Kan vi chansa på A-lagsförstärkningar?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar