onsdag 24 juni 2015

Veckans GIF-lirare: Elvira Gustafsson...


Nu kanske du tänker att det inte blir någon veckans tipslirare bara för att jag prioriterade att träffa en kompis som var på besök från Finland istället för att åka upp till Ornäs. Visst hade det varit kul att ha åkt upp till Ornäs men visst blir det en veckans tipslirare men då använder jag mig av den kreativa lösningen att låta Dalarnas tidning utse denna och den de utsåg om ni klickade på länken till deras artikel de skrev så vet ni detta Elvira Gustafsson och hon är helt klart värd detta för hon tar stort ansvar i det ljusblå laget och styr upp mycket av anfallsspelet. Jag kallade henne en gång mittfältsgigant och jag tar inte tillbaka de orden. Hon har verkligen en stor arbetskapacitet..

Så här ser de inlämnade tipsen ut. Kom ihåg att lämna in ditt:

                                                          Jag      Mr S

1, Torsby - Eda                                  X          1

2, Töcksfors - Avesta/Skogsbo          1          X

3, Lillån - Gideonsberg                      2          2

4, Gagnef - Ornäs                             2          X

5, IFK Kumla - Råtorp                       1         1

6, F17 Gideonsberg - IFK Västerås   2         2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar