onsdag 17 juni 2015

Cup eller kopp?


Hade laddat för att åka till Hallstahammar idag, plockat ner regnkläder, för vad gör det om det regnar? Men det var lite för mycket på jobbet så jag insåg att jag fick ändra min ambitionsnivå och det som passade bäst med den var att sitta en stund på Carlssons på Kajen, läsa tidningen, fika och lyssna på när bandet som skulle leda allsången värmde upp. När det sen började regna så cyklade jag till Teknikmagasinet och fyllde på lagret med konfettirör...

Hur gick det borta i Hallstahammar? De ljusblå vann med 6-2 och där Izabell Rydel gjorde det ljusblå 2-1 målet, Darja Andersson 3-1 målet, Izabell 4-2, Elvira Gustafsson 5-2, Izabell fastställ slutresultatet och Hallstahammar brände en straff. Semifinalen blir mot BK30 i augusti...

När vi ändå är inne på temat Carlssons på Kajen så kan jag berätta att Matti Koskinen som jag brukar träffa på de ljusblå matcherna när han och hans fru är hemma i Sverige ställer ut tavlor på nere på Carlssons på Kajens galleri denna vecka så ta dig dit och titta, eller varför inte köpa en tavla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar