lördag 13 juni 2015

Söndagsmorgon...


Då var det söndag morgon och jag laddar för en dubbeldate, först med ett ljusblå lag som möter IFK Kumla på Swedbank Park och sen med det svenska landslaget borta på Friends Arena som möter Montenegro. Ja, där i mellan ska jag försöka att hinna att skriva om matchen och det hoppas jag att jag hinner, ja det borde jag hinna. Skönt att det inte är någon sol som lockar..
Ja, vi får hoppas på tre poäng för hemmalaget både på Swedbank Park och på Friends Arena...
Det här är alla inlämnande tipsen:

                                               Jag    Mr K       Mr P        Mr S

1, Lillån - Torsby                     2          X           1              1

2, Gideonsberg - IFK Kumla   1          1             1              1

3, Eda - Gagnef                       1          1             1             X

4, Råtorps IK - Töcksfors         2           2            1             2
     
5, Avesta/Skogsbo-Ornäs       2           X            X            1

Ja, som ni kanske läste så utgick F17-matchen både ur verkligheten och ur tipset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar