tisdag 2 juni 2015

Västra Svealand två tipset med F17..


Så var det dax igen för tipset och det har varit en liten ovanlig säsong då jag själv har vunnit varje vecka själv eller med någon annan men nu får det vara slut med detta. Va, ska du inte lägga någon rad? Jo, det ska jag men du ska slå mig...
Du kan lämna in tipset via Gideonsbergsbloggens Facebooksida, via SMS om du har mitt nummer, i kommentatorsfältet eller via Twitter..
Så här ser min rad ut:

1, Töcksfors - Lillån 1 Töckfors ångar på

2, Torsby - Kumla 2 Jag tror på Kumla..

3, Gagnef - Råtorp 1 Gagnef tar sin första trepoängare, eller?

4, Avesta/Skogsbo - Gideonsberg 2 Det är dax för seger nu...

5 Ornäs - Eda 1 Ornäs har fått upp ångan...

6, F17 Gideonsberg - Skiljebo 1 Vinst igen..

Skickar med tabellen till F17:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar