tisdag 16 juni 2015

Västra Svealand två tipset ( nu är det lite bråttom )


Först vill jag beklaga att det kom med ett fel i morgonens blogg för jag hade bara tre rätt för. Så går det när man rättar tipset strax innan jag skulle börja jobba med bara två timmar och fyrtiofem minuters sömn på grund av resan till Friends Arena. Ja, Stefan Andersson får bära sin krona själv denna vecka...

Det blev lite bråttom för jag upptäckte att två av matcherna spelad redan onsdag kväll så då kickar vi igång:

1, Gagnef - Avesta/Skogsbo X Gagnef verkar vara det nya krysslaget..

2,  IFK Kumla - Lillån 2 Lillån verkar vara på G...

3, Töcksfors - Eda 1 Känns som en säker etta...

4, Torsby - Råtorp IK 1 Säker etta..

5, Eda - Avesta/Skogsbo 1 De spelar tätt men hemmavinst kanske...

6, Ornäs - Gideonsberg 1 Kyssar i rutan för hemmavinst men hoppas på bortavinst men Ornäs verkar fått upp farten...

Ja, vill du vara med så skicka in ditt tips innan 19.00 på onsdag kväll genom att SMS:a om du har mitt nummer, skriva i  kommentatorsfältet, skriva i Gideonsbergsbloggens Facebooksida eller om du följer mig på Twitter så går det bra också ( men än har det inte hänt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar