tisdag 23 juni 2015

Västra Svealand två tipset med F17...


Förra veckan så gjorde jag det dumma i att tippa mot de ljusblå men det fick jag äta upp när de bortabesegrade Ornäs och Kjell Leander fick i ensam majestät ta på sig tipskungskronan. Nu gäller det bara att ta nya tag inför den sista omgången av serien och därmed tipset inför sommaruppehållet.
Vill du vara med vilket du naturligtvis vill så kan du lämna din rad i kommentatorsfältet, på Gideonsbergsbloggens Facebooksida, per SMS om du har mitt nummer eller per Twitter om du skulle följa mig där.
Så här ser min rad ut:

1, Torsby - Eda X Ja, det är en chansning men Eda är bättre framåt men Torsby känns tätare bakåt..

2, Töcksfors - Avesta/Skogsbo 1 Säker etta..

3, Lillån - Gideonsberg 2 Säker tvåa..

4, Gagnef - Ornäs 2 Ornäs är revanschsugna efter förra helgens förlust mot de ljusblå...

5, IFK Kumla - Råtorp 1

6, F17 Gideonsberg - IFK Västerås 2

Skickar med tabellen till F17-serien:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar