lördag 20 juni 2015

Söndagsmorgon...


Har inte sett något på VM för än i går kväll för den har gått på en okristlig tid när man jobbar och jag hade inte sett gårdagens match om jag inte hade blivit bortbjuden heller och det var inte så mycket att se heller då Sverige inte var med i matchen. Trots att de tröstmålade på slutet vilket gjorde att det kändes lite bättre så kan jag säga att när vårat ljusblå hade det som trögast nu så hade de i alla fall spelövertag vilket gav hopp men gårdagens match får en att fundera på vad som behövs för vårt landslag. Bygga om eller nu förbundskapten? Ja, jag vet faktiskt inte men hur kan Sverige ha halkat efter så? Att förlora är en sak men att inte vara med i matchen är en annan...

Nog om landslaget och åter till den ljusblå verkligheten där jag hade tänkt att åka upp till Ornäs idag men då jag undan veckan fick reda på att en gammal kompis som har flyttat till Finland skulle komma till stan och igår så blev det klart att han ville ses idag och även om det ljusblå laget har hög prioritet så måste jag prioritera bort matchen även om den vore verkligen rolig och intressant att se. Håller alla tummarna idag för en bra match och jag hoppas på tre poäng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar