tisdag 9 juni 2015

Västra Svealand två tipset med F17


Så var det dax igen och jag vet inte om det var det att det var enklare eller att vi som tippade var bättre men det blev förra omgång tre tipskungar som alla hade fyra rätt, men nu upp i sadeln igen för det går inte att vila på gamla lagrar.
Vill du vara med vilket du förstås vill så lämna in ditt tips på Gideonsbergsbloggens Facebooksida, i kommentatorsfältet, via Twitter om du följer mig där, via SMS om du har mitt mobilnummer..
Så här ser mitt tips ut:

1, Lillån - Torsby 2 En mycket svår match men jag tippar bortavinst..

2, Gideonsberg - IFK Kumla 1 Också en svår match men tippar med hjärtat..

3, Eda - Gagnef 1 Hemmaplan och bättre målproduktion får avgöra..

4, Råtorps IK - Töcksfors 2 Ja, de ångar nog på...

5, Avesta/Skogsbo-Ornäs 2 6-1 mot Eda talar sitt tydliga språk. Det blir andra raka hemmaförlusten för Avesta/Skogsbo

6, F17 Hille - Gideonsberg 2 Den här gången så går den in...

Skickar med tabellen till F17:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/spelprogramresultat/?scr=table&ftid=59432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar