måndag 4 april 2016

Ljusblått på plan när Västmanland föll..


Jag är ytterst lättroad för jag blev glad när jag googlade på "Linnea Söderberg Gideonsberg" och hittade en massa bilder på en alla möjliga ljusblå spelare och många av bilderna var från min blogg. Varför googlade jag henne? Tänkte hitta en bild på henne för att illustrera den här bloggen som handlar om att Västmanland föll mot Skåne med 3-2 i Cup Kommunals finalspel . I ett svagt ögonblicka så tänkte jag att jag skulle googla Emma Engström som gjorde Västmanlands två mål men så kom jag till besinning för naturligtvis så ska det vara en ljusblå spelare som ska illustrera denna. Då hade jag att välja på Izabell Rydell som varit ljusblå, Cecilia Bahar som byttes in i den 63:e minuten och Linnea Söderberg. Sanna Adamsson spelar också i ljusblått men hon fick sitta på bänken hela matchen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar