söndag 17 augusti 2014

Veckans tipskungar...


Det var undertecknad, Peter Svärd och Magnus Sverin som blev tipskungar denna vecka genom att ha fyra rätt av fem möjliga och det är ju inte dåligt, men det blir jag som får vara med på bilden då jag fyller år på tisdag och den är från mitt firande idag på en bastuflotte nere i hamnen..

PS. När BK30 vann hemma över Smedby och gick upp i serieledning men en poäng till godo från just Smedby och Örebro SK Söder så var det idel glädjeämnen ur ljusblå synvinkel. 1-0 gjordes av Cassandra Korhonen vilken också kvitterar till 2-2 i den 73:e minuten (enligt BK30;s hemsida) och segermålet görs av Nicole Modin  i den 80:e minuten. Ett glädjeämne är också att Ulrika Rejdemark byttes in i den 55:e minuten son blev skadad för så länge sen att jag knappt kom ihåg när men jag kommer ihåg när hon skulle göra comeback förra säsongen och vilken sorg det var när det inte höll. DS

PPS. Maria Ljungdahl spelade hela matchen när Bollstanös spelade 1-1 borta mot Sirius DS

PPS2. Evelina Findell byttes in i den 85:e minuten när AIK föll hemma mot Kopparbergs/Göteborg DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar