söndag 31 augusti 2014

Norra Svealand 2 tipset


Ska Magnus Sverin regeringstid som tipskung bli ännu längre? Det återstår att se och det säkraste sättet att lyckas i det här tipset verkar vara att ta i rygg på honom alternativt att ta i rygg och göra en ändring. Jag har ju inte den fördelen då jag är först ut. Vill du vara med så använd Facebooksidan eller SMS:a om du har mitt nummer. De andra sätten används nästan aldrig så jag anpassar informationen till de sätt som användas.
Första matchen i tipset spelas redan på onsdag kväll och fram till dess så har du på dig att lämna in ditt tips och så här ser mitt ut:

1, VIK-Frövi 1 Kassaskåpssäker

2, Gagnef-Gideonsberg 2 Hoppas Elvira Gustafsson är tillbaka

3, Ornäs-Arboga 1 Inte så mycket att säga om

4, Östervåla-Vattholma X

5, VIK-Irsta 1

6, Frövi-Enköping 2

Som ni ser så kommer en häng match in, alltså den mellan VIK och Frövi så då blir det sex matcher att tippa på. Det gör det hela inte något svårare...

PS. Nu hade målskyttarna kommit in från matchen mellan Gideonsberg och Östervåla där Izabell Rydell gjorde 1-0 i den 29:e minuten och Östervålas Linnea Eriksson kan kvittera i den 50:e matchminuten, men Izabell räddar två poäng genom att göra 2-1 i den 92:a minuten. Det låter som det var riktigt spännande match. DS.

PPS. I länsderbyt i division ett södra Svealand  så var det idel gurksmälskyttar med ljusblått förflutet för det är Nicole Modin som göra 1-0 i den 17:e minuten framspelad av Cassandra Korhonen som själv gör 2-0 i den 44:e minuten och sen fastställer hon slutresultatet till 3-1 i den 90:e matchminuten. Känner mig fortfarande glad att Ulrika Rejdemark är på banan igen och hon spelade 85 minuter. BK30 är fortfarande serieledare före Örebro SK Söder som vann över Älvsjö med 4-2 och där Hanna Åbom också med ljusblått förflutet gör 3-0 målet i den 35:e minuten. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar