tisdag 19 augusti 2014

Ett ljusblått hjärtats önskelista...


Det ska nu vara sluttjatat om mitt födelsedagsfirande och att jag fyller år men jag vill bara dela med mig av min önskelista. Tänkte härom dagen på vad jag skulle önska mig som present ut ljusblå synvinkel och snabbt fram till att ett snabbt tillfrisknade av Malin Sundström stod högst upp på min önskelista, men så börjar jag tänka på att de här är saker man inte kan önska sig utan bara önska och gå vi då in på saker som inte går att påverkas så måste jag nog klämma in världsfred strax före.
Bilden föreställer en av presenterna jag fick och är ett armband som i en krissituation när man behöver det kan omvandlas till 15 meter snöre, så skulle det uppstå en sådan situation under en match, feel free to ask...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar