onsdag 27 augusti 2014

Grattis Robert!!!


Idag fyller den här killen Robert Morell år och jag kände att jag fylldes av tacksamhet för utan honom så hade den hade bloggen aldrig fötts. Det var han som startade Moresport och jag blev under tre säsonger hans trognast skribent. Vi kände varandra sen gammalt då jag varit hans ledare på en ideellt driven ungdomsgård på Skälby och vi hade varandra på Facebook. Han såg att jag gillade ett speciellt lag som spelade i ljusblå tröjor och frågade om jag ville skriva om fotboll och jag sa ja då jag tycker om att skriva och som den person jag är så går jag helt in för det jag vill göra och eftersom jag inte ville ha besvikna läsare så satte jag ribban högt och bestämde mig för att skriva varje dag..
Hade inte Moresport funnits och Robert inte hade frågat mig så hade den här bloggen inte funnits och det hade varit en stor förlust, så tack Robert och ett stort grattis...

PS. Robert kom gärna på en match och det är barnvänligt för det är bara vid derbyn som det blir lite högt ljud på läktaren och vi fostrar spelare till AIK ditt favoritlag DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar