onsdag 13 augusti 2014

Hur kommer det att gå för Enköping?


En av de stora frågorna för att kunna låta sig krönas som tipskung ät att försöka att räkna ut hur det kommer att gå för Enköping mot VIK. Kommer de att vinna, spela oavgjort eller kommer VIK att lägga dem i brygga? Det har inte rullat in så många tips men vi som har lämnat i grubblar över detta och kommit till olika svar. Så här ser de inlämnade raderna ut just nu och fler kommer att komma när det försöker att skapa en lösning på denna ekvation:

                                               Jag    Mr S

1, Gideonsberg - Ornäs            1        1

2, Vattholma-Irsta                    1         1

3, Arboga - Gagnef                  2         X

4, Enköping - VIK                   X         1

5, Frövi-Östervåla                  2         X

PS. Känner mig lite som "Se och hör", men nu stod det i VLT att Jennifer Forsman som nu spelar i BK30 men före detta gjorde många säsonger i ljusblå tröja är gravid och missar resten av säsongen men att hon öppnar för en comeback. Hon säger även i artikeln att hon inte skulle vara förvånade om BK30 skulle vinna serien. Hm, undrar om jag skulle bli förvånad. Det är roligt med Jennifers lokala kändisskap genom VLT och jag tänkte för mig själv att om de skulle skriva om någon annan gravid fotbollsspelare så skulle det nog krävas att det skulle bli sexlingar... :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar