tisdag 12 augusti 2014

Norra Svealand 2 tipset..


Äntligen full omgång men förra veckans omgång var ingen större framgång för mig då Vattholma inte kunde göra mål och att jag trodde på både Östervåla och Enköping, men nu är det bara att ta nya tag. Du ska naturligtvis vara med och lämna in ditt tips via kommentatorsfältet om du har Googlekonto, Facebooksidan, Twitter, SMS ( ny telefon) eller mail.
Så här ser mitt tips ut:

1, Gideonsberg - Ornäs 1 Måste tro på ljusblått

2, Vattholma-Irsta 1 6-0 förra gången men inte lika stora siffror denna gången

3, Arboga - Gagnef 2 Den känns säker

4, Enköping - VIK X Jag fortsätter tro på Enköping. Hade etta först men bytte till kryss

5, Frövi-Östervåla 2 Östervåla måste börja ta poäng...

PS. Igår gästade Maria Ljungdahl och hennes Bollstanäs VIK för en match i Svenska cupen där de vann med 2-0. Det hade varit en match kul att se men jag var upptagen  på annat håll. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar