tisdag 26 augusti 2014

Veckans GIF-lirare: Amilia Högbacka...



Det finns absolut igen annan som kan få den här titeln. Jag tänkte för mig själv att när Elvira Gustafsson inte var med så skulle Maria Rodriguez kliva fram och det gjorde hon förstås och spelade bra men att Amilia Högbacka skulle kliva fram och ge mest av alla och kämpa på mittfältet som en stridshingt (nu kom jag att tänka på att Reindeldt kallade sig för stridshingst och ler för mig själv). Ja, ska då säga att jag är mycket, mycket, mycket, mycket imponerad (det fick räcka med fyra gånger) av hennes insats. Fortsätter hon att spela så där då är hon snart ordinarie....

Skickar med veckans än så länge inlämnade tipsradet:

                                            Jag      MR M    Mr PS    Mr S

1, Frövi-Arboga Södra          X            1            X          1

2 Enköping-Gagnef                1            X            2           1

3, Gideonsberg-Östervåla     1            1            1          1

4, Vattholma-VIK                  2            2              2          1

5, Irsta-Ornäs                       2           2             X          X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar