tisdag 19 augusti 2014

Norra Svealand 2 tipset..


Så nu var det dax för en ny tipsomgång och i förra omgången så var tre stycken som hade fyra rätt men nu gäller det att skilja agnarna från vetet. Hade jag inte envisats med att tro på Enköping så hade jag stått där i ensamt majestät, men nu fick jag dela äran.
För att vara med så lägg ditt tips via kommentatorsfältet om du har ett Googlekonto, via Facebooksidan som de flesta gör, via SMS som några gör och det går även att maila om du skulle ha de uppgifterna
Nej, nu får det vara slutpratat för nu kör vi:

1, Ornäs-Vattholma 1 Solkar etta efter det jag fick se av Ornäs i lördags...

2, Gagnef-Frövi 1 Känns också som en etta, klar men inte lika klar som Ornäsettan..

3, Östervåla-Enköping 2 Nej, jag tänker fortsätta tro på Enköping, tredje gången gillt...

4, VIK-Gideonsberg X Hjärtat och en hel del av hjärnan säger tvåa, men det finns något som säger kryss, men jag hoppas att det blir en tvåa. Ett kryss skulle också särskilja mig från alla andra tvåtippar på gott och ont..

5, Irsta-Arboga 1 Irsta måste vara på gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar