måndag 17 mars 2014

Jessica Leander förlänger med de ljusblå...


Först vill jag säga att det är roligt att Gideonsbergs hemsida har likt en vårblomma har väckts till liv av solen också börjat att spira så att det går att hitta rolig och intressant information, En av nyheterna som toppar hemsidan är att Jessica Leander har förlängt. Hade inte trott att hon skulle gå någonstans men det är roligt att hon tänker ljusblått på sikt då avtalet löper på tre år. Hon beskrivs som en av länets bästa backar och vem är jag att säga emot. Ordinarie i länslaget och var på landslagsläger. Say no more. Vill lägga till en extra dimension till hemsidans rapport då Gideonsbergsbloggen vill vara som en hamburgare med extra allt och beskriva det jag såg i söndagens träningsmatch. Jag säger bara, vilket självförtroende, vilken resoluthet och vilken kraft. Hon gav sig verkligen in i matchen med liv och lust. Det var kul att matchen var på en träningsplan där man var tvungen att stå ganska nära planen för att se vad som skedde på motsatt planhalva enda del för att det var en stor belysningsstolpe i vägen och detta gjorde att man kom verkligen nära som hände på plan och kunde uppleva det jag ovan beskrev från ring-side så att säga och uppleva actionen som uppstod när Jessica försvarande mot de anstormande Forsbyutvecklingsspelarna...

Skickar med en kul länk om Johanna Rytting Kaneryd:

http://magazin24.se/sport/fotboll/2014/03/17/johanna-rytting-kaneryd-ar-tillbaka-pa-fotbollsplan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar