onsdag 26 mars 2014

Ett personligt meddelande till Emelie Airaksinen...


Det var tråkigt att få höra att Rytterne drar sig ur division ett, men vilken resa det var med att kvala sig upp från division tre till division ett, och ha en fyrverkerisäsong för jag kommer aldrig att glömma miraklet på Swedbank när de slog VIK eller bragden på Ringvallen när de luggade BK30 på poäng med typ matchens sista spark. Ni gav mig en väldigt fin säsong 2013 som jag tänker vårda i mitt minne och jag hoppas att ni kan göra det också. för det var verkligen en säsong som går till historien.
Ja, vill avsluta denna blogg med ett personligt meddelande till Emelie Airaksinen som en fågel viskade att hon skrivit på för BK30 och det är att nu har jag äntligen en anledning att hålla på BK30, tack för detta, lycka till där och jag kommer att följa hur det går med intresse....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar