onsdag 26 mars 2014

Äntligen klart med målvaktstränare...


Nu med Gideonsbergs mera fungerande hemsida så får jag nöja mig med med att vara tvåa på bollen och ni vet ju hur kul en match är när man är tvåa på bollen, men tack och lov så håller jag på laget som är etta på bollen. Det blev idag klart med en ny målvaktstränare och jag har hört glunkas om det ett tag ( jag fattar inte att ordet glunka klarade stavningskontrollen) men nu är det i hamn och det blev klart att Mika Korhonen kommer att axla den manteln, ja, ni vet Cassandras pappa som har erfarenhet från Rytterene, tränat målvakter i Franke och VFF 99:or. Hemsidan berättar att han kräver mycket av sina målvakter när det gäller fokus och teknik som är viktiga bitar för honom. Det låter bra för de målvakter som nu finns i det ljusblå laget vill utvecklas och inte stå och stampa. Tänkte nu på min devis "Gideonsberg - ett lag att utvecklas i". Nu även för målvakter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar