fredag 7 mars 2014

Blåst på konfekten, men nästa vecka..


Ja, Gideonsbergs träningsmatch idag mot okänd motståndare blev inställd så nu får jag vänta ännu en vecka innan jag får se ljusblå fotboll utomhus, men den som väntar på något gott. Kollade tågtiderna till Köping för om en vecka så är det dax. Får hålla till godo med ännu en träningsmatch med VIK tills dess och det mot Fanna. Misstänker att det blir en överkörning för med alla som lämnat VIK så kan det inte bli jämt. Nu står det snart 3-0 till VIK av sedda träningsmatcher men det lär snart jämna ut sig. Trodde jag ja för jag såg precis på VIK:s hemsida att den blev inställd då inte Fanna fått ihop ett lag. Så då blev jag blåst på deras konfekt också och så då blir det en fotbollsfri helg och det skapar lite abstinens då jag var inställd på detta så det blir att ringa anonyma fotbollsmissbrukare...
Fick cykla förbi Ringvallen på väg hem från jobbet igår för att kunna ta bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar