onsdag 19 mars 2014

Elvira förlänger med le bleu clair...


Le bleu clair betyder de ljusblå på franska enligt Google translate och det är sant att Elvira förlänger med Gideonsberg och skriver på för ytterligare tre år. Nu ska jag beskriva den exakta känslan och det är jag känner mig tacksam för att hon fortsätter att satsa på ljusblått och jag vet att hon kommer att fortsätta utvecklas. Hon har hängt med ett tag nu och från att vara talangfull lillasyster i laget så är hon en av de som har mest erfarenhet. Behöver inte rada upp allt hon har varit med om men jag vill som "extra allt" beskriva vad jag såg i söndagens träningsmatch. När spelet väl kom igång så var hon som en härförare och styrde det offensiva och jag tänkte för mig själv att jag har aldrig sett henne så stark och offensiv...

Skickar med en länk till Johanna Lötjönens blogg (som spelar i VIK) för det är kul att det är någon annan i gurkstan som skriver om fotboll:

http://www.fotbollpariktigt.se/#!jls-dam-blogg/cfh0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar